2010. november 23., kedd

Kedves Olvasó!


Először is engedd meg, hogy bemutatkozzak: N. vagyok, 21 éves, grafomániás kisnagylány Budapestről. Ha minden igaz, újságíró leszek, bár a szépirodalom sokkal jobban érdekel. Nem tudom magam elképzelni újságíróként, és nem is akarom. Én tanár szeretnék lenni.
Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy nem ez az első, és nem is ez az utolsó blogom. Ez a blog azért született, hogy közkinccsé tegyem azokat az írásokat, amelyeket az utóbbi hat évben írtam. Tervezem azt is, hogy a most készülő könyvemből részleteket fogok publikálni.


Egy kisnagylány vagyok egy hatalmas álommal, de így vagy úgy, sikerülni fog!


Üdvözlettel, N.

5 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam volna, de te meg én sokban hasonlítunk! ;) Egyébként az én igazi nevem Anna! :)

    VálaszTörlés
  2. Moon, szép a neved ;) Egyik kedvencem :D
    Nuss, nagyon jók az írásaid, asszem ezt mindig nyomon fogom követni :)
    Ügyi vagy! És van valami amibe nem vagy "Ági" xD
    Pusy

    VálaszTörlés