2010. november 23., kedd

Interjú

Pár hete az egyik órámra interjút kellett készítenem saját magammal. Érdekes, izgalmas feladat volt. A csoport egy része húzta a száját, nekem viszont a borongós hétfő reggel ellenére tetszett a feladat. Tíz kérdéses interjú saját magammal alant olvasható!


Túl sokáig pepecselek apró dolgokkal 
- interjú magammal

Hétfő reggel, Nusi azt sem tudja hol van. Interjút kéne vele készítenem, de nem igazán tudom, mit kéne tőle kérdeznem. Túl jól ismerjük egymást...

N: Hogy vagy ezen a borongós hétfő reggel?
N: Nagyon nyűgösen. Nem ittam reggel kávét, ilyenkor mindig elnyúlik az ébredés.
N: Miért nem ittál kávét? 
N: Nem volt rá időm. Állandó időhiánnyal küzdök. Általában túl sokáig pepecselek az apró dolgokkal, ezért a nagyobb dolgokra, mint például a kávé, már nem jut időm.
N: A kávé ilyen fontos az életedben?
N: Igen, anyukámmal igazi kávéfüggők vagyunk. Kávét bárhol, bármikor.
N: Van még olyan dolog, ami minimum ilyen fontos az életedben?
N: Még szép, hogy van!
N: Mondanál esetleg példát?
N: Ha szeretnéd... A család nagyon fontos. Aztán ott vannak a könyvek, az írás, a barátok, a fotózás, a színház, és a zene.
N: Játszol esetleg valamilyen hangszeren?
N: Anyukám szerint az idegein gitározom. Ezt leszámítva nem. Próbáltam, nem jött be. Általánosban zene tagozatra jártam, aztán megtudták, hogy honnan jön a zaj. Azóta csak borfülű műkedvelő vagyok.
N: Ezt hogy kell érteni?
N: Hát úgy, hogy hallgatom, hallgatom, és ennyi. A zenélést inkább másokra hagyom.
N: Az általános iskola óta nem is próbáltál zenélni?
N: Zeneiskolai szinten nem. A kedvenc gitárosom egyszer a kezembe adta a színes Ibanezét, hogy akkor hajrá! Majdnem elsírtam magam.
N: Annyira jó volt?
N: Nem, annyira féltem, hogy kárt teszek a hangszerben. A kedvenc dobosom pedig azt mondta, megtanítana dobolni, de félti a hangszerét.
N: Miért? Ennyire béna még te sem lehetsz!
N: Oh, dehogynem, hiszen Ági vagyok.
N: És ez miben befolyásol?
N: Kb. mindenben. Az Ágik bénák.Tudományosan bizonyított tény.
N: Ez a bénaság miben nyilvánul meg?
N: Letörik, eltörik, betörik, elszakad, kiömlik... Soroljam?
N: Inkább ne. valami jó tanács így a végére?
N: Az Anna sokkal jobb név, mint az Ági, kedves szülők!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése