2010. november 27., szombat

Elképzelt jelenet egy házasságból- avagy álombeli viszonyom a pókerrel (no meg a játékossal) egy szőke nő tollából

2010-es jegyzet,  a témahetes újságba készült. Szaktanári vélemény: "Nagyon, nagyon aranyos. Úgy látszik őstehetséged van a JEGYZETHEZ."

Elképzelt jelenet egy házasságból- avagy álombeli viszonyom a pókerrel
(no meg a játékossal) egy szőke nő tollából

„És akkor a flopon ott volt egy kőr kilences, meg egy kőr tízes, a kezemben meg egy kőr hetes, meg a kőr bubi, és érted, akkor az égető lap után bamm! Egy kőr nyolcas, és én sírtam, Cica, az örömtől, érted, sírtam, Cic,a az örömtől, mert színsorom volt! Érted Cicám, SZÍNSOROM volt!”- már megint a póker. Minden szombat este ez van. Pókernyuszi hazajön, és beszél itt össze- vissza flopról, meg sorokról, treffekről, kőrökről, pikkről, meg káróról, pedig igazán tudhatná a kis Pókerbubus, hogy a káró lapot is csak azért ismerem fel, mert van egy kárómintás pulóverem.
Aztán Treff Hetes beszélni kezd nekem a kisvakról, meg a nagyvakról, miközben én a legutóbbi pókernyereményéből vásárolt kis cuki ruciban tipegek előtte. Egy ideig figyelmesen hallgatom, aztán megunom, és illegetni kezdem magam a magyar Phil Ivey előtt. Semmi. A szerencsétlen nagyobb vak már nem is lehetne.
„Érted Nyuszómuszó? A következő körben meg drillem volt, és én vittem a potot. Mióta veled vagyok, csak azóta vagyok ilyen szerencsés! Te vagy az én szerencsenyuszómuszóm.”- gügyögi a szerelemtől (nagyon) vakon az Ember. Nem veszi észre. És nem veszi észre, hogy engem ez mennyire nem érdekel.
A következő szombaton már felkészültebben várom, az ajtóban állok légfrissítővel, és amint belép a lakásba, lefújom. Prózai indok: a pókerteremben büdös van. Pókernyuszi annyira nem tűri jól, szerinte akkor férfi a férfi, ha büdös – én pedig azt mondom, az én férfim akkor alszik az ágyamban, ha illatos. Választhat. Vagy a zsetonjaival alszik a kanapén, vagy a pihepuha ágyikóban. Választott. Elindult zuhanyozni. Útközben azért még odamorog valamit a „szabadságról”, és a „férfiasságról” a kutyának. Texas ránéz, majd elfordul. Azt hiszem, az eb ezzel jelzi, hogy nem adja meg a tétet.
Másnap, amikor felébredek, nem találom a Pókerbubusomat. A hálóból kilépve aztán meglátom: az őrültje az egész lakást teleragasztotta a póker szabályaival. Amikor megpillant, szélesen rám vigyorog, majd azt mondja: „Cicám, ezt csak azért, hogy tudd miről beszélek.”
Hétfőn, ameddig ő dolgozik, én is feldíszítem a lakást. A falakra a „Sminkeljünk gyorsan, egyszerűen, négy lépésben” illetve a „Tíz tuti tipp arra, hogy orgazmusod legyen, ha a pasid béna” plakátok kerülnek. Mert az Embernek erről is van még mit tanulnia. „Drágám, ezt csak azért, hogy tudd miről beszélek”- felelem pókerarccal a ki nem mondott kérdésére.
            Megtanultam a póker szabályait, és leszedtem a plakátokat. A Pókerbubus elköltözött. Most egy focistával élek. Jó lenne tudni, hogy mi az a les…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése