2011. március 13., vasárnap

Nagy szavak

Választható feladat volt az egyik dolgozatunkban. Az utolsó mondatok voltak megadva, azok elé kellett pár soros szöveget írni.  Íme a sorozat utolsó tagja.

Nagy szavak

-         Hát akkor… Én most elmegyek. Te is tudod, hogy ez így nem megy – mondta a lány sírva.
A fiú nevetni kezdett, mert eszébe jutott az a hülye vicc, amikor a lány elhagyja a fiút, a fiú megkérdezi a lányt, hogy miért? Mire a lány csak annyit felel: mert az anyám azt mondta pedofil vagy! Erre a fiú: de nagy szavak egy tizenegy éves szájából!
A fiú nevetni kezdett. Nem is igazán nevetés volt, inkább kétségbeesett hisztéria. A síró lány ekkor lépett ki az ajtón.
A fiú még mindig nevetett, miközben a televízióban valami buta szappanopera ment, és egy kislány éppen azt mondta: - Ekkor még nem sejtettem, hogy ez volt az utolsó találkozásunk…



2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Imádom. Egyszerűen imádom a blogot, az írásaidat! Úgy tűnik, hasonló, "rokonlélekre" leltem. Csak én nem vagyok olyan bátor, hogy a smink mellett a saját írásaim is megosszam.
    Így tovább:
    Alice

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönöm szépen a kedves kommentet, igazán jól esett :]

    N.

    VálaszTörlés